


Basın Bülteni 19 Aralık 2024
Bupa Türkiye’den Blua Dijital Sağlık Platformu'nun Yeni Hizmeti: Semptom Asistanı
Bupa Türkiye, entegre sağlık hizmetlerinin öncü şirketi olarak müşteri odaklı yaklaşımını yenilikçi dijital çözümlerle pekiştirmeye devam ediyor. Bu kapsamda, Blua platformunun yeni hizmeti olarak yapay zeka tabanlı altyapısıyla dikkat çeken Semptom Asistanı’nı kullanıcılarına sunarak sağlık sorunlarına yönelik farkındalığı artırmayı ve kullanıcıların semptomlarıyla ilgili endişe etmeden daha bilinçli adımlar atmasını hedefliyor.
Türkiye’nin en müşteri odaklı sağlık şirketi olma yolunda önemli bir adım daha atan Bupa Türkiye, Blua platformu üzerinden yeni dijital hizmeti Semptom Asistanı’nı kullanıma sundu. Yapay zeka tabanlı altyapısıyla dikkat çeken bu yenilikçi hizmet, sağlık sorunlarına dair farkındalık oluşturmayı ve kullanıcıların endişe etmeden daha bilinçli sağlık kararları almalarını sağlamayı amaçlıyor.
senCard Bireysel Online İşlemler ve Mobil uygulamanın içindeki Blua platformu üzerinden internet olan her yerden kolayca erişilebilen Semptom Asistanı, kullanıcıların yaşadıkları semptomları hızlı bir şekilde analiz ederek, olası sağlık sorunları hakkında bilgi sunuyor. Bu dijital asistan, kişisel sağlık verilerini göz önünde bulundurarak, doğru sağlık adımlarını atabilmek için önerilerde bulunuyor.
Sorunun Önüne Soruyla Geçin, Semptom Asistanı ile Sağlıklı Yaşama Bir Adım Atın
Blua Semptom Asistanı, kullanıcılara yaşadıkları semptomlarla ilgili yönlendirici sorularla yaklaşık 3 dakika içerisinde hızlı ve doğru geri bildirim sağlıyor. Semptomlar, gelişmiş yapay zeka algoritmalarıyla analiz edilerek, kullanıcıya olası sağlık sorunları hakkında bilgi veriliyor. Bu sayede kullanıcılar, semptomlarının ciddiyetine göre sağlık uzmanlarına başvurmaları gerektiğini öğrenebiliyorlar. Semptom Asistanı, erken teşhis ve doğru müdahale için önemli bir rehber işlevi görüyor.
Bupa Türkiye, Dijital Sağlık Hizmetlerinde Sürekli Gelişim
Bupa Türkiye olarak, entegre sağlık hizmetlerini, geleceğin sağlık hizmetlerini şekillendiren son teknolojileri kullanarak dönüştürmeye devam edeceklerini vurgulayan Bupa Türkiye Strateji ve Transformasyon Grup Başkanı Ebru Keskin Kulalar; “Bupa Türkiye olarak, dijital çözümlerle hem kullanıcı deneyimini iyileştirmeyi hem de daha sağlıklı toplumlar oluşturmayı hedefliyoruz. Blua Semptom Asistanı, kullanıcıların endişelerini gidermelerine ve sağlıklarına dair bilinçli adımlar atmalarına yardımcı olacak önemli bir adım. Bu hizmetimizle, sağlık sorunlarına erken müdahale edilmesini desteklemeyi ve sağlıkta farkındalığı artırmayı amaçlıyoruz.
Blua platformu ile sunduğumuz uzaktan sağlık danışmanlığı, sağlıklı yaşam koçluğu, kronik hastalıklar takibi ve semptom asistanı gibi yenilikçi hizmetler, dijital sağlık alanındaki gelişmelerle paralel olarak sürekli olarak evrilmeye devam edecek.
Sağlık ve yaşam kalitesini iyileştirmek, üyelerimizin daha sağlıklı, daha mutlu ve daha uzun bir yaşam sürmelerine katkı sağlamak için her zaman bir adım önde olacağız," şeklinde sözlerini tamamladı.
*Semptom Asistanı, belirli bir ilaç veya klinik tanı hakkında öneri veya doğrulama yapmaz. Ayrıca, tedavi önerisinde bulunmaz. Ciddi veya hayatı tehdit edebilecek bir sağlık sorunu yaşarsanız, derhal bir uzman doktora başvurmalı veya acil servisi aramalısınız.
Bupa Türkiye Sağlık Hizmetleri Hakkında
Bupa Türkiye, Bupa çatısının global yaklaşımıyla Türkiye’de de sağlık hizmetleri alanındaki büyüme stratejisi doğrultusunda entegre sağlık hizmetleri ile sağlıklı yaşam danışmanı olarak konumlanıyor.
Türkiye’nin müşteri odaklı sağlık şirketi olma hedefi ve sürdürülebilirlik üzerine şekillendirdiği stratejik yaklaşımıyla müşterilerine doğru çözümleri sunmak, olumlu bir deneyim yaşatmak ve onların aileleriyle birlikte geleceğe güvenle bakmalarını mümkün kılmak için hizmet veriyor.
Türkiye’de sektörün büyümesine, farklı yaklaşımları ile hem toplumsal entegre sağlık bilincini hem de sağlıklı yaşamı destekleyen uygulamalar geliştirmeye bu kapsamdaki ürünlerini ve hizmetlerini toplumun tüm kesimlerine ulaştırmaya odaklanıyor.
1947 yılında İngiltere’de kurulan Bupa, bugün dünya çapında 50 milyonu aşan müşterisinin “daha uzun, daha sağlıklı ve daha mutlu yaşam sürmelerine yardımcı olmak ve daha iyi bir dünya yaratmak" amacı ile hizmet sunuyor. Bu doğrultuda yüksek kalitede sağlık hizmetlerini erişilebilir kılmaya odaklanırken sürdürülebilir bir dünya için de çalışmalarına ağırlık veriyor.
Basın Bilgi:
Projects by Z
Derya Zenginal- derya@projectsbyz.com